Rubén García: “L’equip està millor del que diu la classificació”

16.12.2014 14:55

Barcelona (Ó.Dorado/G.Pérez).- Tot just el passat dissabte dirigia el juvenil A del Sant Andreu contra el Manlleu. Amb només 26 anys, el dilluns es va convertir en l’entrenador del primer equip. Rubén García ha acceptat el repte. Substituirà Pere Belmonte ‘Piti’ fins al final de temporada i confia en ser el revulsiu d’un equip que, afirma, “està millor del que indica la classificació”.

Tot es va precipitar després de la derrota enfront l’Huracán. La directiva andreuenca entenia que calia una mesura dràstica i, dilluns al migdia, van comunicar la destitució de Piti. Rubén García explica que “hem van citar i preguntar si volia ser l’entrenador del primer equip”. No s’ho va pensar gaire: “Endavant”, els va dir. I és que, afirma, “tinc ganes, il·lusió i molta ambició”.

Serà l’entrenador més jove del grup, amb només 26 anys, molts dels quals els ha passat vinculats al Sant Andreu. “És un repte complicat però tinc moltes ganes. És una oportunitat que molts pocs tenen i s’intentarà fer de la millor manera possible”, afirma, per després recordar que coneix perfectament l’entitat. “Fa deu anys que estic aquí i això em beneficiarà. Conec tota la plantilla i alguns jugadors els he portat en categories inferiors i quan vaig començar al benjamí, no esperava que em proposessin dirigir el primer equip”, indica el nou tècnic andreuenc.

García aposta per tenir “un equip molt competitiu” i recorda que els seus conjunts “són molt ordenats”. No obstant això, deixa clar que “si podem tenir la pilota millor” i que “el primer és mantenir la porteria a zero”. El proper cap de setmana tindrà el primer gran repte: la visita a la Murta. “Guanyar a Xàtiva és el meu objectiu”, assegura, tot i que deixa “per al llarg termini” posar fites més definitives.

Això sí, “mantenir la categoria és el mínim”. I és que, entén, l’equip pot estar més a dalt. “No han tingut gaire sort els últims partits”, recorda. A partir d’aquí, la fita és “treballarem, partit a partit, per sortir de la zona complicada i després mirar el més amunt possible”.

Últim missatge. Clar i directe. A l’afició. “Els hi vull dir que animin, que segueixin venint al camp i que confiïn en l’equip que té potencial”, reclama.