Nuha, el Nàstic i un gol decisiu

21.08.2014 15:33

Barcelona (G.Pérez).- A vegades el futbol té curioses casualitats. I el diumenge un jugador del Sant Andreu en viurà una. I és que l’últim partit oficial que va jugar Nuha la temporada passada va ser, justament, contra el mateix rival de la primera jornada de la 2014-15. I el record que en té no pot ser millor: va marcar el gol que li va donar l’ascens al Llagostera i que va deixar els grana un any més a Segona B.

“Serà un gol molt recordat, per mi segur”, admet el davanter quadribarrat que, però, té clar que “jo haig de seguir treballant perquè això no s’ha acabat”. I la continuació immediata és el Nou Estadi, on és conscient que el públic recordarà com una diana seva va esvair el somni grana de l’ascens. “No sé com em rebran, ja es veurà. Depèn d’ells”, apunta.

Nuha té clar que el gol marcat al Nàstic és, per ara, el més important de la seva carrera. Admet que va ser un moment molt i molt especial. “Se’m va passar pel cap tota la meva vida futbolística, també la família i els problemes que havia viscut”, recorda. Assegura que “mai m’havia imaginat” que pogués ser ell l’autor d’aquella diana tant important tot i que “la gent m’havia dit que marcaria”.

Sobre el partit del Nou Estadi, Nuha té clar que tindran davant un rival molt i molt perillós. “Són un bloc fort, un molt bon equip”, afirma, per després advertir que “nosaltres també ho som i ja veurem què passa”. Tot i aquesta confiança, sí que admet estar “una mica nerviós” a l’hora de pensar en el debut però té clar que “l’equip està treballant per arribar bé al partit”.