Nakor: "Quan un té 33 anys la gent dubta"

05.09.2011 20:10

Ahir debutes amb la samarreta del Sant Andreu. Va ser mitja horeta, però vas fer l'assistència del gol i se't van veure bons moviments.

Estic content. Després de dues derrotes consecutives era necessari trencar amb aquesta ratxa negativa de no marcar cap gol ni de treure cap punt. Mica a mica l'equip s'està trobant millor dins del camp, cada dia ens coneixem més i ahir vam tenir mala sort... perquè l'Ontinyent, sense arribar, ens va fer un gol. Nosaltres vam portar el pes del partit i només en vam poder treure un punt.

És un punt de nou possibles en aquestes primeres tres jornades, però és una situació normal, oi? L'equip és pràcticament nou i us esteu coneixent.

Crec que sí. L'equip ahir va fet tot el possible per endur-se el partit. Vam dur el pes, amb molta intensitat, i en les disputes gairebé sempre guanyàvem. Hem de seguir en aquesta línea i els resultats segur que acabaran arribant.

Has estat l'últim en arribar. Ens pots descriure com ha estat el teu fitxatge?

Al començament de la pretemporada vaig parlar amb en Piti, perquè el coneixia i li vaig preguntar si podia fer la pretemporada. Em va dir que la plantilla estava tancada, que només feia falta un lateral dret. I bé.. jo el que volia era entrenar.. per si un equip em venia a buscar poder estar en forma. Em van veure entrenar... i al final es van decidir a fitxar-me. En cap moment vam tenir contactes anteriors. Va ser faltant cinc o sis dies pel tancament del mercat quan em van dir que estaven interessats en mi.

Això vol dir que t'han vist bé de forma, perquè a la mínima que has pogut jugar ho has amb protagonisme.

Quan un té 33 anys la gent dubta. Jo si no estigués bé no seguiria jugant a futbol perquè no m'agrada fer el ridícul enlloc. Em trobo molt bé i tinc moltes ganes de seguir jugant. Ara em toca agafar el ritme dels partits. És l'única cosa que em falta perquè la pretemporada ja la he feta amb l'equip.

Nakor, això no para. Ahir tercera jornada de lliga i dimecres Copa del Rei contra l'Oriola. Preveus un partit similar al de l'Ontinyent?

Crec que sí. El nostre no camp no vindran gaires equips a jugar, simplement aguantaran a darrera i a esperar les poques ocasions que puguin tenir, com va fer l'Ontinyent. És cert que l'Oriola està molt fort, però el futbol sempre són onze contra onze. No té res a veure el partit del dimecres amb el del diumenge. Serà diferent, i hem de pensar en anar a per totes. Al 120%. Seguir a la Copa del Rei sempre és molt bonic i al club li pot anar molt bé.

 

Entrevista a Nakor Bueno al Paraules d'Esport