Morales: “M’agradaria que Cifuentes continués”

06.05.2014 13:18

Barcelona (G.Pérez).- És sense cap mena de dubte una de les claus de la permanència. La seguretat sota pals de Jose Miguel Morales, que viu una segona joventut, ha suposat molts punts salvats per al Sant Andreu. Amb aquesta mateixa seguretat es pronuncia sobre qui ha de ser l’inquilí. “M’agradaria que continués Martí Cifuentes”, afirma amb contundència.

I és que, Morales té clar que “és un gran entrenador, jove i amb moltes ganes de treballar”. Al seu entendre, l’arribada de Cifuentes a la banqueta ha estat també decisiva per la permanència. “L’equip ha donat un gir total gràcies a ell. És mèrit de tots, seu perquè és l’entrenador i dels jugadors. Ha fet que creiem en nosaltres”, assegura el porter.  

El meta andreuenc té clar que els futbolistes ·”sempre ens hem deixat la pell” però “la sort o les circumstàncies, per una cosa o per altra no trèiem els partits”. Això va canviar, indica, amb l’arribada del nou cos tècnic, que va aportar, sobretot, confiança a la plantilla. “Això es nota. Anar a Ontinyent i guanyar, un camp difícil. Ells van fer un gran partit i nosaltres el vam fer millor. Es va veure al camp que sabíem el que havíem de fer. I ho vam aconseguir. A aquest equip li feia falta creure en nosaltres”, revela.

Morales té també paraules d’agraïment per a l’afició. “La grada sempre ha cregut en nosaltres. Aquests seguidors es mereixen estar més a dalt. I aquesta comunió l’hem d’aprofitar de cara a l’any vinent”, reclama.

A l’hora de valorar la temporada, admet que no ha estat tant positiva com hagués desitjat però considera que, al final, “hem d’estar contents”. I és que, desgrana, “hem aconseguit l’objectiu, que era la permanència i hem jugat Copa contra l’Atlètic de Madrid, que feia anys que succeïa”. Així, tot i admetre que “no estic content amb la temporada que hem fet” posa en relleu que “tal i com s’han donat els esdeveniments, ho hem d’estar”. En definitiva, ha estat “una temporada difícil però el que compta és que l’hem tirat endavant”. “Content. Si el porter és el que queda campió, molt orgullós, però m’agradaria que ho fossin altres. Em tots els clubs que he estat no m’he sentit ni la meitat d’estimat del que em sento aquí. M’agradaria que ho guanyés algú de dalt, seria bon senyal”.