Miguel Álvarez: “Al Sant Andreu se li pot treure més profit”

17.02.2015 20:29

Barcelona (T.Martínez). – La setmana prèvia al Sant Andreu-Hércules va ser especialment agitada a la parròquia quadribarrada. Després de perdre al camp de l’Atlètic Balears, la directiva va buscar un nou entrenador i va contactar amb Miguel Álvarez perquè es fes càrrec dels andreuencs. No obstant això, l’acord no es va tancar quan tot apuntava que l’ex de l’Hospitalet es convertiria en el nou entrenador del Sant Andreu. Miguel Álvarez va atendre els micròfons de Ràdio Trinitat Vella el passat diumenge.

Quin va ser el factor decisiu pel qual no es va tancar el fitxatge?

Estàvem d’acord en el més complicat, però petits detalls són els que canvien el rumb de la contractació. Hi havia uns petits aspectes amb què no estava d’acord i així va acabar. No hem arribat a un acord i segurament hi haurà més entrenadors que vulguin anar al Sant Andreu i algun equip que em voldrà a mi. El més important és que al club li vagi bé ara. Només que hagin pensat en mi ja és motiu d’agraïment.

Quan contacta el Sant Andreu per fitxar-lo?

A principi de setmana, no ve d’abans. Crec que el dilluns. A partir de llavors comencem a entaular les negociacions, l'estira i arronsa. Al final va sorgir una cosa que va tirar l’acord cap enrere. A més, al cap de setmana els va anar bé i això és important. Allà hi ha jugadors als quals jo he dirigit i que aprecio molt, així que també vull el millor per ells.

Per a un entrenador, què és el més estimulant d’un club com el Sant Andreu?

Sobretot que tingui la deferència de dirigir-se a mi per oferir-me el treball. Quan estàs sense feina, cal treballar. Tinc el club a prop de casa, he treballat amb cinc jugadors que ja em coneixen i els he vist moltes vegades perquè juguen a les 12. També crec que és un equip al qual se li pot treure més profit, perquè crec en mi mateix i en la plantilla. A poc que li donis a l’afició, aquesta respon i viu el futbol com a mi m’agrada. No és una tasca fàcil, perquè la situació és complicada a nivell esportiu, però són jugadors que podrien donar molt més de si. Tot plegat és molt temptador.

Com a tècnic que ha vist el Sant Andreu en diverses ocasions, quins considera que són els punts forts i febles a reforçar d’aquest equip?

Això no ho diré. Hi ha un entrenador que ho està fent molt bé, que al darrer partit ha guanyat. Una altra cosa és que jo entreni a qualsevol equip de la categoria i toqui jugar contra el Sant Andreu, que llavors caldria preparar el partit per intentar minimitzar els punts forts i accentuar les debilitats. Però ara mateix seria una falta de respecte pronunciar-me en aquest sentit.

Ha tingut altres ofertes de clubs de la categoria?

Sí. Em sento un privilegiat perquè m’han sortit ofertes de Segona B. En moments determinats he dit que no perquè esperava per si em sortia alguna possibilitat d’entrenar a Segona A. Al final vull entrenar i si cal anar a Segona B no m’importa, però sempre seleccionant on vull anar. El Sant Andreu és un equip que conec bé i des de fora és un club al qual se li pot treure rendiment i si salva la categoria l’estiu vinent hi ha possibilitat de fer un bon equip, que és un club que paga bé i al dia, amb un projecte interessant.