Marcos Jiménez: "A l'Sporting Mahonés vaig aprendre a treballar en equip".

26.08.2011 16:13

 

Marcos Jiménez, a qui alguns ja coneixen com el Txigrinski de Pollença, viurà un partit molt especial aquest diumenge. S’enfrontarà contra el seu ex equip, l’Sporting Mahonés, on la temporada passada va tenir molt protagonisme i on va acabar de créixer com a jugador de 2a B. Ara és el moment de demostrar tot el que va aprendre  al conjunt menorquí, però defensant els colors de la UE Sant Andreu.

 

Marcos Jiménez en la seva etapa  l'Sporting.

Com afrontes el partit contra el teu ex equip, l'Sporting Maonès?

És un partit molt especial, i tinc ganes de tornar a un camp i amb una gent que m'han tractat molt bé.

Pel fet de tornar a jugar davant d'aquesta afició que et va donar suport durant l'any passat, com et sents emocionalment parlant?

La veritat és que gens incòmode. Aniré a defensar els colors del St. Andreu i a guanyar, amb total respecte per l'Sporting.

Què t'ha aportat com a jugador el teu pas per l'Sporting?

M'ha reforçat molt com a jugador,  sobretot pel que fa a la feina bruta. És un equip on treballes com a equip o no tens res a fer. He treballat molta feina d'aquella que no es veu, com lluitar i córrer darrere la pilota. Estic molt content, m'ha aportat molt, més del que la gent pugui pensar.

Estàs assabentat de l'estat actual de l'Sporting? Ho has parlat amb alguns amics o contactes que vas poder fer allà?

Parlo sovint amb amics i tot i que comentem coses de l'Sporting no és quelcom del que parlem tota l'estona. El que sí que m'han comentat és que estan súper contents amb el nou entrenador, Luis Elcacho, un entrenador que li agrada molt el joc amb pilota.

Quines diferències destacaries entre el Sant Andreu i l'Sporting?

La veritat és que no sabria dir masses diferències entre els dos equips, més aviat hi ha semblances. Pel que fa  als nous jugadors de l'Sporting no els conec massa, i els que han quedat de l'any passat aporten experiència com a equip. De fet s'han quedat els millors de l'any passat com Toni Corbella, un jugador espectacular que no s'ha valorat massa, o els defenses Camacho i Raúl Capó, amb experiència a Segona B.  En definitiva es tracta d'un equip que ha reforçat quatre coses però amb forces coses bones que ja tenia, i a més amb un nou entrenador amb el que estan molt contents.

Després del primer partit i la primera derrota, com estan els ànims de l'equip? I els teus personals?

Els ànims de l'equip estan prou bé. Anem fent feina a poc a poc i tot i perdre, a l'anterior partit vàrem tenir moltes oportunitats i la valoració general és molt positiva. Personalment estic súper content  amb l'equip i la feina feta fins ara.

De cara al diumenge, el Piti us ha donat algunes indicacions per encarar aquest segon partit?

Encara no ens ha donat indicacions, suposo que demà veurem el vídeo del partit de la setmana passada de l'Sporting i llavors ja ens en donarà. Tot i així el Piti està bastant tranquil perquè la feina que s'està fent és bona.

A l'anterior partit vas sortir al minut 63 per tal de revifar d'alguna manera l'atac. Creus que el paper que tindràs aquesta temporada al Sant Andreu serà el de jugador revulsiu?

Espero que el meu paper a l'equip sigui un altre, ja que no em considero un jugador per solucionar un partit en 20 minuts. Després de l'experiència de l'any passat m'agrada jugar tot el partit i necessito minuts per poder fer una bona feina al llarg de tot el partit. Tot i així, si el Piti vol que el meu paper sigui jugar 20 minuts, els aprofitaré al màxim.