Joan Basté, segona incorporació del masculí andreuenc

18.06.2015 12:43

Barcelona (G.Adalid).- El Club Natació Sant Andreu ha fet oficial el segon fitxatge de cara la temporada vinent. És Joan Basté, procedent del Premià, equip de la Segona Divisió Nacional. Després de fer una bona campanya en el seu debut a un campionat domèstic d’àmbit estatal, Xavi Julià s’ha fitxat amb ell per les seves bones aptituds defensives. El proper curs Basté farà el salt a la màxima categoria.

Joan Basté ha valorat positivament la seva temporada al Premià. "Des de el meu punt vista ha estat una campanya molt bona. Ha estat el meu debut a una lliga d’àmbit estatal. Crec que m’he el meu rendiment ha estat prou bo i he hagut de treballar molt per guanyar-me un lloc a l’equip", ha declarat.

El jugador ha desvelat com ha anat el seu fitxatge: "Em va trucar Xavi Julià ja fa unes setmanes dient-me que volia efectuar una renovació a l’equip. Gràcies els entrenaments que hem fet Premià i el Sant Andreu plegats Julià s’ha fitxat en mi".

El waterpolista no ha amagat la il·lusió que li fa jugar amb el Sant Andreu la propera temporada. "No m’ho vaig pensar dues vegades, per mi és una gran oportunitat per debutar a Divisió d’Honor, aprendre i créixer com a jugador a la màxima categoria nacional", ha explicat.

Joan Basté ha apuntat què pot aportar en el conjunt dirigit per Xavi Julià. "Puc ajudar molt en l’aspecte defensiu. Vinc amb ganes de treballar i sumar el màxim possible. Per mi és molt important que hi hagi bon ambient en el vestidor i cohesió de grup. Faré tot el que estigui a les mans perquè sigui així", conclou.