Ismael Moyano: "No segueixo perquè no m'han ofert la renovació"

30.05.2012 19:32

Dissabte passat la UE Sant Andreu anunciava a través de la seva pàgia web que Ismael Moyano i set jugadors més no seguirien al club la temporada que ve. Després de 4 temporades al club Moyano, capità de l'equip, abandonarà el Narcís Sala amb molts records a la maleta i amb un agraïment profund a l'afició andreuenca. Pot ser que el tornem a veure aviat per casa nostra, però això sí, vestint una altra samarreta.

Ismael, l'any que ve no formaràs part de la plantilla del Sant Andreu. Per què?

El passat dijous em vaig reunir amb el Piti i em va comunicar que no m'oferirien la renovació. Els motius són només futbolístics, però no hi ha hagut cap més explicació ni tampoc cap oferta sobre la taula.

Ja saps on aniràs?

Ara mateix encara no. Tinc diverses coses sobre la taula, però el que et puc dir és que no aniré molt lluny de Barcelona i en principi seguiré a 2aB. Com a molt en dos o tres dies ja sortirà alguna cosa a la premsa.

Parlant de temes econòmics, La Federació Espanyola va afegir el Sant Andreu a l'última llista de clubs morosos de 2a B. Tu has tingut algun problema de pagaments en la teva etapa al Narcís Sala?

No. Mai he tingut problemes al Sant Andreu. Sempre he cobrat quan em tocava i ha estat un club molt complidor.

Creus que l'equip ha estat a unbon nivell aquesta temporada?

I tant. Ens vam conjuntar l’abans possible. Hem fet bons partits i bon futbol, llàstima dels problemes de lesions. A principi de temporada tothom hagués firmat aconseguir la permanència a les altures que ho vam fer.

Com ha estat la teva relació amb Piti Belmonte?

Ha estat bona. No he tingut cap problema. Al principi era un entrenador nou amb poca experiència però molta il·lusió i ganes. S’ha deixat ajudar pels jugadors.

Has estat 5 temporades al Sant Andreu. Quin balanç en fas?

Molt positiu. Vaig venir de la Gramanet a un club on apostaven fort per ascendir. El primer any vam quedar eliminats a Alcorcón i va ser una llàstima. El segon ens veiem tots a 2a A i el detsí ens va catigar massa a Ponferrada. L'últim any del Natxo ens vam quedar a les portes del playoff i aquest any hem complert amb la salvació perquè tampoc teníem objectius molt alts. Vam voler somniar però al final no va ser possible.

Amb quin record et quedes?

Sens dubte, amb el partit de Ponferrada. Per l’afició, pel que vam viure, per la tensió. És un moment que costa molt d'oblidar i encara ara, de tant en tant, miro el vídeo del partit.

Va ser dur quedar-se a 2aB després d'aquelles eliminatòries contra la Ponferradina i el Barça Atlètic?

Sí, costa molt d'acceptar. Li dones moltes voltes però el futbol és capritxós. Si haguéssim pujat, haguéssimestat a l’elit, a un altre nivell. A 2a A hi ha bons camps, fan els partits per televisió i estàs només a un esglaó de primera. Una llàstima.

Has tingut a Ntaxo González i Piti d’entrenadors. Quines diferències hi ha entre ells?

Són molt diferents. Natxo era molt professional i seriós. Ho controlava tot. A més s'ha de dir que tenia la pressió a sobre de fer un playoff. Piti era un míster que havia entrenat dos anys i que tenia il·lusió i ganes d'aprendre. La diferència bàsica era la pressió que un i altre tenien a sobre pel projecte que els hi havien encarregat.

T’hagués agradat acomiadar-te d’una altra manera del Narcís Sala?

Sí, però el que m’hagués agradat de veritat és seguir. Després de la decisió que han près em sap greu no poder continuar, perquè hi ha molta gent que m’estimo i ells m'estimen a mi. Tinc records i nostàlgia perquè he donat molt i m’han donat molt. És una espina però segur que tornaré i m’abraçaré amb tota aquesta gent.

Algun missatge de comiat per l’afició?

M'agradaria donar les gràcies per tot el recolzament al club i l’afició. Espero que no pensin que els he fallat i vull que sàpiguen que tenen el Moyano pel que vulguin.