Gabri: “El gol a Ontinyent va significar molt per a mi”

20.06.2014 21:24

Barcelona (O.Dorado).- Treball i esforç. Aquestes són les paraules més repetides per en Gabri Gómez durant l´entrevista. Es tracta d´un futbolista de 28 anys de Sant Cugat del Vallès amb experiència a diversos clubs de la Divisió de Plata i de la Divisió de Bronze del futbol espanyol. Es trobava sense equip participant a les sessions AFE per a futbolistes. És una persona senzilla i treballadora, amb ganes de demostrar la seva qualitat després de patir una lesió que l´allunyat dels camps de futbol gairebé durant un any. El jugador no continuarà al Sant Andreu però un gol seu va ser clau per la salvació. RTV Esports reprodueix l’entrevista que, realitzada pel nostre company Óscar Dorado, va publicar la revista oficial del Sant Andreu.

Has tingut relació anteriorment amb el barri o amb l´entitat? -Què significa venir al Sant Andreu?

Amb l’entitat no he tingut cap relació, però si amb el barri. Ja el coneixia bastant per amics de l’escola. És un barri molt maco. Pel que fa al club, m’agradaria destacar que quan em van donar la possibilitat no m’ho vaig pensar ni un moment. És un històric d´aquí de Catalunya. Quan em va trucar el Martí Cifuentes no podia rebutjar l’oportunitat. Ell em coneixia i va apostar per mi. Portava temps sense jugar per culpa d’una lesió i tenia moltes ganes de tornar a sentir-me professional i ajudar a l’equip.

Com et van acollir els teus companys?

Tots molt bé com si portés aquí tota la temporada. De fet, a molts ja els coneixia d´haver tingut de companys. Es respira un molt bon ambient i els bons resultats han ajudat molt en l´adaptació.

Has ser titular en el segon partit en el qual vas marcar el gol de la victòria...

No esperava marcar. També sabia que seria difícil ser titular. Però li he demostrat a  l’entrenador que estic bé físicament per jugar i ajudar a l’equip. El gol ha significat molt per mi. Ho he passat molt malament i després de tant temps sense jugar ha sigut una injecció de moral molt gran. Ha sigut un gol clau.

Què va significar per tu marcar el gol a Ontinyent tenint en compte que era el teu primer partit com a titular?

Com ja he comentat el gol ha sigut molt important per mi i per l’equip. Sóc futbolista i estic aquí per ajudar al màxim i si és marcant gols millor que millor. Content per ser qui marquès el gol i més en la situació  que estàvem.

Què t’ha demanat en Martí per aquest tram de temporada?

En Martí em coneixia i sabia que era una persona molt treballadora. Em va dir que sumés, que em coneixia, que treballés com fins ara i que confiava amb les meves qualitats.

Veus amb en Martí coses que altres entrenadors no tenen?

És un entrenador jove amb moltes ganes. Fa molt grup, motiva als jugadors, té molta comunicació i un tracte molt proper amb els jugadors i això s’agraeix. Tant  l’entrenador com el cos tècnic tenen moltes ganes de treballar i de fer les coses bé i es nota. Tenen ganes de dedicar-se a això i d’estar molts anys en el món del futbol. Arribar i veure els entrenaments preparats, les explicacions dels partits, es veu que hi ha un treball darrera molt important i tot això es reflexa al terreny de joc. Penso que ha sigut la clau perquè l’equip s´hagi salvat finalment.

Pots jugar en qualsevol de les posicions de la davantera. En quina posició et sens més còmode?

Sempre he jugat  per darrere del davanter, de mitja punta o més escorat a banda. Em sento còmode en qualsevol de les posicions d’atac. Em considero un noi molt treballador i professional. Sempre he intentat donar el millor al camp a base d’esforç. Considero que si he estat on he estat ha sigut precisament per la constància i el treball. Sóc un jugador ràpid i em trobo còmode en qualsevol de les posicions a la davantera.

Quina ha sigut la teva experiència a l’AFE?

Vaig estar entrenant amb el Badalona i vaig decidir anar a l’AFE. Em va sorprendre molt gratament, pel fet de conèixer futbolistes, estar en un molt bon entorn, amb companys com l’Aaron Bueno, amb persones que es trobaven en una situació delicada i que eren tractades com a professionals. Et sens futbolista i tens la possibilitat d’anar a clubs nacionals i internacionals. És una molt bona experiència i la recomano a qualsevol futbolista que es trobi sense equip.