Edgar Hernández:"Aquest equip anirà a més"

09.02.2012 00:45

Edgar ha estat, juntament amb Àlex, l'últim en arribar i espera integrar-se el més ràpid possible a la dinàmica de la UE Sant Andreu. En els seu debut de diumenge va ser titular, va jugar 70 minuts i va deixar molt bones sensacions. Edgar està convençu que si segueix treballant la titularitat tornarà a arribar.

Arribar i moldre. El club anuncia el teu fitxatge dilluns i diumenge debutes coma  titular. Què et va demanar Piti Belmonte abans de saltar a la gesta?

Em va demanar que treballés,que era un partit molt important en l’aspecte de la pressió a dalt i que calia estirar l’equip, que intentés donar sortides, quedar-me pilotes. Ho vaig intentar fer i va sortir d’una manera bastant notable.

Quina valoració va fer el míster de la teva feina, i quina en fas tu mateix?

Després del partit no ens va dir gran cosa, simplement felicitar-nos. Personalment, no puc valorar-ho d’una altra manera que de forma positiva. Vaig tenir bones sensacions amb l’equip. Només portava tres entrenaments i encara els conec poc. Segur que anirem a més, i ara estem molt contents després de guanyar al súper líder.

Has arribat del Gavà, a 3a, però la 2a B no és nova per tu. Has jugat a Celta B i Alacant. Què representa per tu haver fitxat pel ant Andreu?

És una il·lusió molt i molt gran per la història i la grandesa que té. Estic molt content per poder entrar en aquest equip.

En els últims anys hi ha diversos jugadors que han fet el camí de Gavà al Narcís Sala. Va rebre alguna recomanació a l’hora de venir al Narcís Sala?

Vaig parlar molt amb l’Albert Manteca. Em va parlar molt bé del club, i així ho representa cada any.

Tu també li vas parlar del Celta B? Perquè ell ara està allà.

Sí, sí (riu). Hem fet un canvi. És una bona oportunitat per ell i espero que l’aprofiti.

Segur que Manteca et va avisar de la competència que tradicionalment hi ha a la davantera del Sant Andreu. Què pots aportar de diferent a l’equip respecte els altres davanters?

Individualment puc aportar el fet de seu un jugador més gran físicament i d’esdevenir més referència. Evidentment també puc ajudar a posar el meu granet de sorra per aconseguir molts gols.

Esperes repetir titularitat a Xàtiva?

La veritat és que em fa molta il·lusió. Si segueixo treballant i integrant-me al grup segur que el premi de la titularitat tornarà arribar.

 

Entrevista emesa el 6 de febrer al programa Paraules d'esport de Ràdio Trinitat Vella.