Chaco: “En venir el Sant Andreu, vaig fer tot el possible per sortir”

03.02.2015 15:47

Barcelona (T.Martínez).- José Alejandro Chacopino, nou davanter del Sant Andreu, va debutar el passat diumenge com a titular amb el club quadribarrat. Malgrat la derrota i quedar-se sense marcar, la nova incorporació andreuenca va protagonitzar algunes accions destacades en el partit. Després del 0-2, va atendre Ràdio Trinitat Vella.

Com valores el debut?

És una llàstima debutar amb derrota a casa, però hi ha moltes coses a millorar. És positiu veure que hi ha un bon equip. Això promet.

Com t’has trobat els ànims dins el vestidor?

Bé, en els pocs dies que porto. Més que la situació de descens, és la dinàmica de l’equip. Si ho canviem, anirem cap amunt perquè tenim bastantes condicions.

Quin tipus de jugador ets, per qui no et conegui?

Sóc un jugador lluitador. M’agrada entrar en contacte amb la pilota i, sobretot, l’ambició de marcar, que és el més important en un davanter.

Vens de l’Arroyo i has marcat 5 gols allà aquesta temporada. Com resumiries la teva trajectòria fins ara?

Mai havia estat en aquest grup de Segona B, però si en alguns filials de Tercera com l’Elx. Vaig passar per Albacete i després ja vaig anar a Galícia. Aquest és el grup més fort de Segona B i confio que tot anirà bé.

Quin objectiu et marques al Sant Andreu?

Millor no marcar objectius... amb treball i ambició, i amb moltes ganes com tinc jo de venir a un club històric, intentarem fer les coses bé.

Què ha sigut el que més t’ha atret del Sant Andreu?

La història, sobretot. És un dels millors equips de Catalunya i sempre l’he seguit, perquè sóc d’Alacant. Sempre m’ha atret.

Quan apareix l’opció de fitxar pel Sant Andreu?

Ha estat un moviment de principis de setmana. No tenia cap intenció de sortir de l’Arroyo, però quan va venir un equip amb el nom com el Sant Andreu un fa tot el possible per sortir.

Hi ha pressió extra en torn a la teva figura? El Sant Andreu necessita gols i ningú els ha fet fins ara.

La pressió se l’ha de posar cada jugador. Quan ets ambiciós, tot arriba.

Fins quan tens firmat? Fins a final de temporada?

Sí. Però espero poder estar molt més temps.