Arnau Tobella: "Jo dic que acabarem entre els quatre primers"

28.02.2012 20:48

Arnau Tobella s'ha convertit, en les últimes jornades, en el mitjapunta esquerrà titular de la UE Sant Andreu. És el més jove de l'equip amb 20 anys, i potser per això és també un dels més ambiciosos. Mentre que en el si de la plantilla regna una prudència de vegades excessiva, Arnau ho té clar i aposta per un Sant Andreu que pot acabar la lliga entre els 4 primers. El barceloní està cedit pel Saragossa B, que diumenge visita el Narcís Sala. És una incògnita on jugarà la propera temporada Arnau Tobella, però ha fet mèrits per seguir acumulant minuts amb la samarreta quatribarrada. En aquesta entrevista repassa l'últim partit contra el Badalona, el seu paper a la plantilla, les aspiracions d'aquesta temporada, i també ens revela anècdotes, com el no-gol de Luis Blanco contra el Mallorca B. Entrevista concedida al Paraules d'Esport de Ràdio Trinitat Vella el 27 de febrer de 2012.

Diumenge a Badalona vam veure un duel molt igualat. Com valores el desenvolupament del partit?
Va ser un partit complicat i ja sabíem que seria així, amb un camp difícil i contra un gran equip. Vam estar bé en tot moment i vam fer la feina que havíem de fer. Els dos vam tenir ocasions i moments de domini. Al final l'empat va ser just i estem molt satisfets.
Pel que fa a la jugada del possible penal a Eloi, com ho vas veure?
Veient la repetició sembla que és penal, igual que el que li fan a l'Edgar a la primera part. Però l'àrbitre no ho va veure i nosaltres hem de tirar endavant.
Has dit que el punt aconseguit a Badalona s'ha de fer bo en la propera jornada a casa contra el Saragossa B, club al qual pertanys. Com esperes l'enfrontament?

Complicat com tots. Ja coneixem la categoria i ningú ens regalarà cap punt. El Saragossa està malament però vindrà aquí i ens ho posarà difícil. Però hem de fer bo l'empat d'aquest cap de setmana i ens hem d'endur els tres punts en un partit que serà intens.

Tu estàs cedit pel club aragonès. Saps que faràs la temporada que ve?
Doncs és una decisió que ara mateix han de prendre ells. Ara mateix sóc jugador del Sant Andreu i quan arribi el 30 de maig el Saragossa haurà de dir si compten amb mi per la propera temporada o no.

Si ens fixem en les últimes jornades et podem considerar un jugador titular. Tot i que vas començar jugant de lateral ara et veiem més avançat, a la mitjapunta esquerra. On et sents més còmode?
Titular no m'hi sento mai. S'ha de treballar dia a dia, encara que si és veritat que Piti m'està donant confiança. Pel que fa al canvi de posició jo feia molt temps que no jugava d'extrem i em costa una mica agafar el ritme. Tot i que estan sortint bé les coses em sento més còmode de lateral.


El teu company a la banda esquerra és Rubén Canelada. Per tant ens trobem amb dos laterals sobre el camp, encara que un jugui d'extrem. Una situació comparable amb el que passa al València, on molts cops podem veure Mathieu i Jordi Alba junts sobre la gespa. Ens compres la comparació?
Sí que la compro! Els dos som laterals, podem intercanviar posicions i a més ens entenem molt bé
De moment esàs fent molt bones actuacions com a titular, potser només falta el gol. Hi has estat a prop però encara se't resisteix. La setmana passada (contra el Mallorca B) semblava que havia d'arribar, però a l'últim moment vas passar la pilota a Luis Blanco.. i tots sabem com va acabar la jugada.
Jo anava decidit a encarar al porter i crec que hauria fet gol. Però el Luis em va cridar per darrere, vaig frenar, li vaig donar l'assistència i... no va poder ser.
Ja ens perdonaràs però t'hem de fer la pregunta que fem a tots els jugadors de la UE Sant Andreu que passen pel nostre micròfon. Acabareu la temporada entre els quatre primers?
Jo no ho descarto. Estem fent una molt bona segona volta i podem donar la sorpresa. Primer tenim els 45 punts en ment per aconseguir la salvació i després a gaudir del que quedi... però jo dic que sí.
Arnau, estem fent l'entrevista aprofitant que has sortit un moment de classe. Ens pots dir què estudies? 
Estic fent un cicle superior d'Activitat Física i Esport a la Vall d'Hebron. Estudiant, que és el que s'ha de fer també.