Abraham: "Porto el Sant Andreu molt dins meu"

04.10.2011 10:56

Fa un parell d'anys que eres al Sant Andreu i ara estàs jugant a Primera Divisió. Ha estat una gran progressió. Com estàs?

Estic molt content. Ara potser el més complicat és mantenir-me en aquesta categoria. Però de moment molt satisfet i és clar, molt content d'haver passat pel Sant Andreu perquè hi vaig passar dos anys molt bonics.

Encara segueixes l'actualitat de l'equip?

I tant. Sempre estic pendent dels resultats. I a més mantinc el contacte amb alguns companys. I bé, ja sabia que aquesta setmana venien cap aquí Saragossa i no em perdre el partit.

Tu que els tens a prop. El filial del Saragossa B és un rival complicat?

Bé... és veritat que el Saragossa B no ha començat molt bé la temporada. És un filial i són gent jove... però sí que tenen bons jugadors. Ara han guanyat l'ultim partit i és un rival difícil pel Sant Andreu.

De la teva quinta, d'aquell equip que va ser a punt de pujar a Segona Divisió, sou bastants que heu donat el salt. Potser no a Primera Divisió com tu però en sí que en tenim molts exemples a Segona Divisió. Mirant-ho amb perspectiva tenieu un equipàs.

Sense cap dubte. Per mi aquells dos anys a Sant Andreu han estat els dels millors moments de la meva carrera, vaig aprendre molt. També haig d'agraïr moltes coses al Natxo González. Teníem un equipàs i estàvem junts en tots els sentits. Tan dins com fora del camp erem un equip. Això era el més important.

Pel que fa al teu moment actual, potser un inici irregular no? Alguns dies Javier Aguirre ha comptat amb tu, d'altres no...

A Primera Divisió no és gens fàcil. Hi ha molta competència però de moment puc estar agraït. Encara que sóc el primer que pensa que haig de treballar més, que haig de donar més per jugar cada dia. De moment estic content. Cada dia hem de millorar.

Qui vols que guanyi dissabte?

(riures).. Un empat estaria bé no?

Gràcies Abraham. Moltes gràcies per l'atenció i que sàpigues que et seguim i et tenim molta estima.

Moltes gràcies i que sàpiga l'afició del Sant Andreu que porto el Sant Andreu molt dins meu.

 

Entrevista al Paraules d'Esport dilluns 3 d'octubre