Francisco Molina, primer reforç per Xavi Julià

15.06.2015 12:43

Barcelona (G.Adalid).- El masculí de waterpolo del Club Natació Sant Andreu ha fet oficial la incorporació del boia Francisco Molina. Xavi Julià porta força temps seguint aquest waterpolista i de fet el tècnic ja l'havia intentat incorporat en la seva segona campanya a l’entitat andreuenca però Molina va decidir-se pel Poble Nou en aquella ocasió.

El jugador ha valorat el seu darrer curs en el Poble Nou. "Ha estat una temporada bastant difícil des del meu punt vista, per les lesions que he patit i l'accident de cotxe que vaig tenir amb el meu germà que em va tenir allunyat de l'aigua bastant temps. L'equip va estar bastant bé fins a la meitat de la temporada, però després vam tenir una baixada de rendiment", ha declarat.

Franciso Molina ha explicat què es va decidir a fitxar pel Sant Andreu "perquè Xavi Julià m'ha seguit des de petit i creu que puc aportar molt a l'equip". Així, ha recordat que "la temporada passada va voler fitxar-me, però em va semblar més atractiva la proposta del Poble Nou perquè el meu germà ja hi jugava en aquest club, tot i que al final no ha acabat bé.

El boia ha confessat que tenia altres equips interessats amb ell. "Alguns clubs em van temptejar però no havia cap oferta ferma. També és veritat que tenia ganes d'estar sota les ordres del Xavi", ha apuntat el jugador.Molina està segur del que aportarà: "Molt treballar i ambició de fer una gran temporada amb un equip amb un bon futur".

Les baixes

El Sant Andreu va anunciar fa uns dies nou baixes. Adrià Sanz ha decidit tancar la seva etapa a la màxima competició després d'una vida dedicada en el waterpolo. Javier Gorria va ser la marxa que abans es va conèixer per motius personals. Arnau Escarré i Jaume Peiró deixaran el club per decisió tècnica.

Els cinc jugadors restants (Lukas Dúric, Samuel Balaz, Iván Losa, Eric Fernández i Alex Badia) han marxat per decisió pròpia motivats perquè el club ha retallat un 33% del pressupost en l’absolut masculí. La institució encara no ha fet declaracions en els mitjans de comunicació explicant el motiu d’aquest ajustament econòmic.

L’únic jugador dels nou que han sortit del Sant Andreu que té clar on jugarà és Aleix Badia, que la propera temporada defensarà la porteria del Club Natació Barcelona.